Резултати: Игри за моторна и когнитивна рехабилитация

ПЪРВИ ПРОТОТИПИ

Ограничена част от експериментите с деца със специфични потребности

  1. Сценарии с кукла "МИНИОН" с роботизирана детска ръка: Игра
  2. Подреждане на пъзел: Игра
  3. Имитиране на движения с робот НАО: Игра

ПИЛОТНИ ЕКСПЕРИМЕНТИ - клипове

  1. Игра на форми и цветове: Инструкции; Игра
  2. Игра на Флипер: Инструкции - Целта на играта е с лява ръка топчетата да влязат в подковата; Игра:
  3. Игра рисуване с ръка: Игра
  4. Сценарии с кукла „Миньон“ с детска роботизирана ръка: Инструкции - Детето раздвижва ръката на „Миньона“ само чрез правилно изпълнени жестове за броене или поздрав. Обучение в броенер обучение на концентрация за извършване на последователност от действия; Игра
  5. Подреждане на пъзел: Инструкции; Игра
  6. NAO играе рингове: Инструкции - Обучение посоки: ляво, дясно, горе и долу. Обучение на концентрация за извършване на последователност от действия. (Kонфигурация: терапевт-робот-дете); Игра
  7. NAO имитира жестовете на детето: Инструкции - Обучение посоки: ляво, дясно, горе и долу. Обучение на концентрация за извършване на последователност от действия. Игра
  8. Сценарии с робот Нао:
    - Песента „Хей ръчички“ и съответните на думите на песента движения, които изпълнява робота, а детето повтаря – 2 мин,
    - Песента на Дома в град Г. Делчев. Съответни на думите на песента движения, които изпълнява робота, а детето повтаря – 3.5 мин,
    - Упражнения за баланс - 1 мин,
    - Нао играе баскетбол - 5-10 мин.,
    - Диско песен - 5 мин. (за цялата група деца)
  9. Сценарии с крачещ робот - Сценарият е част от установката „Модулен макет с крачещ робот за ориентация в пространството, формите и цветовете”:Инструкции, Игра-1, Игра-2
  10. Игри Джъмпидо и забавна математика: Обучение за концентрация при извършване на последователност от действия. Точност и прецизност на движенията. Обучение за форми и цветове. Комуникация и социализация чрез споделяне на общо пространство при игри от две деца. Балони, Футбол, Пътечки